بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

تکذیبیه عذرخواهی !

 

یکی از مزایای خود کارمندی این است که خودمان به خودمان..وقت و بی وقت مرخصی میدهیم ... (ای ول) .....یک مرغ پارتی ....در وسط هفته ..آن هم برای ناهار !!!!!! باورش برای خودمان هم کمی سخت است ... امروز برای اولین بار در زندگیمان از آن مهمانی هایی گرفتیم که خاله آذی بدشان می آید :))) ..... وجود خواهر گرام و خواهر زاده هم دلیل این مهمانی.... تازه فهمیده ایم که زندگی یعنی چه ... تازه فهمیده ایم که آن دسته از بانوان گرامی که ساعت ۱۱ صبح بلند میشوند میروند پدی کوری ! ..از آن طرف با شهین و مهین فال قهوه میگیرند و از صبح تا شب این ماهواره خانه شان عربده میکشد و رستوران سر کوچه شامشان را می پزد و آقای فلانی سرویس مدرسه بچه هایشان است ....چه صفاااااااااااااایی میکنند !!! البته باز هم همه اینهایی که در بالا آمده به ما خیلی مربوط نمیشود چون همین امروز صبح آقای شازده فرمودند : مهمونی بازیایت که تمام شد فردا صبح سر کار می آیید  که ؟؟!؟؟! اون هم با این قیافه :

خلاصه ابنجانب فهمیدیم که باید این خیالاتمان را فوت کنیم که هیییییچ به ما ربطی ندارد ... تازه از مشقهای هفته مان کلی عقبم....

دعوتمان کرده اند به : لانچ ؟ لانچیکا؟ لاچینکا ؟ کاچونلا ؟؟ یه چیزی تو همین مایه ها ..هدی خانم اگر کلریفای کنند ما حتما می پذیریم (‌البته اگر وزیر اعظم برایمان جلسه نگذارند !‌)‌ :))

آقای احسان از طرف ما عذر خواهی کردند بادشان رفته که یک شاه و سرور (‌به فتح واو و سین) هرگز از رعیت عذر خواهی نمیکند !‌:))))))))))))

فعلا !

نظرات 5 + ارسال نظر
سرخ یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:15 ب.ظ http://sorkh.blogsky.com

چه جالبه اینجا . آدم بالا میوفته

نقره ای یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ب.ظ

لانچیکو!! یا نانچیکو!! یک جور ابزار رزمی است که جکی چانگ و دار و دسته اش ... همش بالا و پایین می پرند و با آن تو سر و مغز ملت می زنند ... اون دعوت هم فکر کنم دام باشه!! پیشنهاد می کنم بعد از پوشیدن جلیقه ضد گلوله دعوت را قبول کنی!!

م س ا ف ر دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ق.ظ http://sheva.blogsky.com

اینقدر که اینجا اومده بودم و هر دفعه بن ژوق اوری بادی رو می دیدم وبلاگتون رو انداختم تو لیست سیاه و به وبلاگ جدیدم منتقل نکردم.
امشب بعد از مدت ها اومدم اینجا و دیدم نوشتید و چقدر خوب شد که به عنوان اولین نفر از لیست سیاه من خارج شدید.
اگه مشکلی نیست توی شکلات هم لینکتون کردم.

هدیه سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:00 ق.ظ

بانوی خودکارمند ... جواهری در رنو ... بدینوسیله شما را به صرف ناهاری دوستانه دعوت مینمایم ... لطفا از آوردن کودکان زیر ۵ سال جدا خودداری کنید ! وسیله ایاب و ذهاب نیز مهیاست (تندر ۹۰ ) !

بدون امضا جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ب.ظ

خبر نداشتی !خیلی کیف می ده این جور مرخصی ها مهمونی ها!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد