بالا افتادن !
بالا افتادن !

بالا افتادن !

نوستالژی برفی ...

 

 

 

اولا که : امروز کلی انرژی دارم.....وقتی هوا برفی میشه من پر از انرژی میشم..شاید به خاطر این باشه که من یک مار زمستونیم ! دیشب که میومدیم خونه ... از پاساژ که اومدیم بیرون داشت برف ریزو قشنگی میومد ..... من برف رو وقتی که شبه و از کنار نور چراغای خیابون میشه دیدش ، خیلی دوست دارم .وقتی برف میاد یک حس نوستالژیک عجیب قر و قاطی به آدم دست میده !!! هر چی خاطره خوبه به یاد آدم میاد ..از روزای دبستان..دبیرستان..دانشگاه ..کار و ... آدم دلش میخواد توی یک اتاق گرم ،پشت یک پنجره قدی بشینه ... یه چای داغ دستش بگیره ...به برفای پشت پنجره نگاه  و به خاطرات عجیب و غریب روزهای گذشته فکر کنه ....

دوما : تصمیمهای مهم تو زندگی ...هدفهای بزرگ و مهم می خواد ......با هدفهای بزرگ و مهم به تصمیم های بزرگ فکر میکنیم ...

سوما‌: دیشب چهارتایی رفتیم یه کافی شاپ باحال !! توی منوش نوشته بود ساندویچ بر حسب سفارش !! من گفتم : یعنی چی ؟ گفت: یعنی شما ساندویچ سفارش میدید ما میریم از مغازه بغلی میخریم !!!!

چهارم : نمی دونم چرا اصلا تو تهران خونه پیدا نمیشه !!! یه خونه معمولی ها ! ما یه خونه میخواهیم که فقط چند تا شرط داشته باشه : بالای ۱۵۰ متر باشه ...طبقه همکف نباشه ..آسانسور داشته باشه ...ترو تمیز و شیک باشه..کفش پارکت باشه .... نورگیر باشه...شمالی باشه..پارکینگ داشته باشه ....نمای بیرون از تک تک پنجره هاش خیلی خوب باشه ...آشپزخونش اوپن نباشه ..تمام چوبی باشه ..آشپزخونش بزرگ باشه ... راهروهاش شیک باشه ..لابی داشته باشه..نماش قشنگ باشه ..سرایدار داشته باشه ...کم واحد ..حتی الامکان تک واحدی باشه ....سه تا اتاق خواب داشته باشه ..محلش خوب باشه ...از همه مهمتر گرون نباشه و ...................................................

من نمی دونم چرا همچین خونه عادی و معمولی ای اصلا نیست ؟!؟!؟!؟!؟

پنجم :‌دوستان گرامی بنگاه شادمانی راه انداختن و همه دارن تند تند عروسی میکنند..ظرف ۳ هفته ۴ عروسی !!!!!!!!!!

 

نظرات 10 + ارسال نظر
محمود سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:45 ب.ظ http://www.iransohrab.net

سلام . دوست من
از اینکه با وبلاگ شما آشنا شدم خیلی خیلی خوشحالم ...

میون چندتا اتاقک . سوت و کور خسته و خاموش . یه نفر نشسته تنها . انگاری شده فراموش . دوتا چشم بارون نم نم . میزنه به روی گونه . چقدر این دل غصه داره . آخ فقط خدا می دونه . لحظه ها آسته و آسته . دست غم هاشون و بسته


به سایت منم سر بزن . خوشحال میشم که یه لینک هم به ایران سهراب بدی... http://www.iransohrab.net

پویا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام:

۱- من دوستام به همون اندازه که بهم انرژی میدن میتونن برینن تو انرژیم(ببخشید اگر موءدبانه مینوشتم حسش میرفت !!)

۲- آدمی که فکرش باز باشه هدفاش معنی دار میشن اونوقته که براش تصمیم یعنی انجام...

۳- لابد به شرط چاقو هم بوده یعنی اگر راضی نبودید با چاقو میزدید تو خیکش!!

۴- من یکی سراغ دارم ماهی ۴۵ هزار تومن ولی به درد نمیخوره. صابخونه طبقه پایینشه... ولش کن تا یکی دیگه پیدا کنم...

۵- ازدواج امریست مقدس که تا تجربه اش نکنی نمیفهمی چه غلطی کردی!!!!! =))

پایدار باشی

سامی چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:58 ق.ظ http://yadi.blogsky.com

راجب منظره برف توی این خونه اطلاعاتی نداده بودین والا من کمک می تونستم بکنم ....
ولی واقعا تصمیم برای پیدا کردن یک همچین خونه ای با این مشخصات اونم توی یک روز برفی و بعد از خوردن یک کافی شاپ چهار نفری اونم با ساندویچ همسایه .... تصمیم خیلی بزرگی هستش

رضا۱۳۴۷ چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:17 ق.ظ

این حس نوستالژیک(!)گریبان من ودوستانم را هم گرفته!

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:26 ق.ظ

پوریا چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:06 ب.ظ http://tanboor.blogsky.com

اولا که برف عالللللللللیه . دوما کی میگه همچین خونه ای نیست فقط کافیه بذونی تو کدوم محله باید بگردی که اگه خواستی بهت می گم . ۳ من یه کافه خیلی عالی تر سراغ دارم . ۴ همه ازدواج کردن اما فکر می کنی چند تاشون خوشبخت بشن ( ایشالا همشون )‌۵ تو هنوز زنده اییییییییییییییییییییی ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

روز چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:17 ب.ظ http://rooz2005.blogsky.com

داستان خداحافظی من باوبلاگ نویسی
یه سربزن

ققنوس چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:37 ب.ظ

آرزو میکنم نوزدهم هم برف بیاد بشی یه مار زمستونیه خیلی پر انرزی و اینا ...
من چون تو خونه ی خیلی خاصی زندگی می کنم تو این مقولات و خونه های معمولی وارد نیستم !!!

مانا پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:56 ب.ظ http://manar.blogfa.com

من موقع برف دوست دارم لم بدم کنار شومینه و کتاب بخونم شاید چون یه مار بهاریم!!
اگه دنبال یه دردسر خوب می گردی حتما شوهر کن!یه پروژه عظیم که جایی به ثبت رسوندی و همه منتظر نتیجه اش هستند
هاله جونم...تو این سرما سرما نخوری.....

من شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:24 ب.ظ

واسه کی میخواین به سلامتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد